خطوط ویژه تلفن های شبانه روزی 

نحوه تعویض موتور جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی، وسیله ای است که همیشه با آن گرد و غبار ها را از بین می بردیم یا به عبارتی تمیز می کردیم. این وسیله برقی در هر برند و مارکی که در بازار عرضه شود نیازمند مراقب و نگهداری شدید می باشد بنابراین تصمیم داریم در این مقاله آموزش 0 تا 100 چگونگی تعویض موتور جاروبرقی را به شما آموزش بدهیم. در واقع یاد بگیریم که چگونه آن را در منزل و به راحتی عوض کنیم. برخی از افراد تجربه چنین کارهایی را دارند و برخی دیگر به دلیل این که فکر می کند انجام این کار طاقت فرسا می باشد دست به چنین اقداماتی نمی زنند. با ما برای پی بردن به راحتی کار همراه باشید تا خودتان تصمیم گیرنده چنین موضوعی باشید و به نتیجه درستی دست پیدا نمایید.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان با نمایندگی تعمیرات تخصصی جاروبرقی سامسونگ تماس بگیرید.

تعویض موتور جاروبرقی

اکر کاربران این سوال را از ما پرسیده اند آیا اصلا امکان این موضوع وجود دارد که بتوانیم موتور را در منزل خودمان  و به آسانی عوض نماییم؟ به همین جهت در این راستا تیم تحقیقات ما تصمیم گرفتند تا به شما همه چیز را توضیح دهند تا به حقیقت ماجرا پی ببرید. پاسخ به سوال مثبت می باشد و برای این کار نیاز به وسیله خاصی ندارید تنها با در دست داشتن یک پیچ گوشتی و انبردست می توانید این موضوع را درک کنید که موتور جاروبرقی جدید را جایگزین قبلی نمایید. چگونه؟ به این صورت که موتور این وسیله برقی بر خلاف سایر اجزاء آن مثل رله ها به گونه ای جایگذاری شده است که به آسانی و فورا قابل جدا شدن است و اصلا سختی خاصی را به همراه ندارد. تنها توصیه ما به شما عزیزان این است که پیش از انجام هر گونه کاری یاد بگیرید که چگونه می توان موتور آن را باز کنیم!

مقالات مرتبط: چرا موتور جاروبرقی سامسونگ کار نمی کند؟

آموزش عوض کردن یک موتوری مانند موتور جاروبرقی تنها در چند مرحله

اولین چیزی که برای ما اهمیت فراوان دارد میزان مکش دستگاه می باشد اگر چنین نکته ای را در نظر داشته باشید که مشکلی در آن وجود ندارد، به سراغ امر دیگری می رویم یعنی برس،لوله، خرطومی این اجزاها به مشکلی بر نخورده باشند یا معیوب و گرفته نباشند. اگر در چنین حالاتی شما شاهد این قبیل مسائل بودید، دریابید که عیب از مکش است و موتور جاروبرقی را باید فورا عوض کنید.

برای نمونه فیلتر آن را از دستگاه جدا نمایید، قاب جارو را با باز کردن پیچ هایش جدا و باز کنید، سپس با اتصال سیم ها موتور مکش را از جایگاهش بیرون کشیده و سیم های موتور را خارج و در نهایت آن را از جایگاهش در آورید. وقتی که از خارج کدن آن اطمینان حاصل پیدا کردید، به سمت بیرون آن را بکشانید.

آموزش عوض کردن یک موتوری مانند موتور جاروبرقی تنها در چند مرحله

در چه بازه زمانی بایستی موتور جاروبرقی را تعویض کنیم؟

لازم به ذکر است که اگر موتور را در زمان لازم تعویض نکنیم ممکن است هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت به ما آسیب های بسیار جدی بزند و خسارت های جبران ناپذیری را به بار بیاورد. بنابراین به نکاتی که در این بخش برایتان بیان می کنیم بسیار دقت داشته باشید:

الف) اگر در زمانی که می خواهید از سیستمتان استفاده نمایید متوجه هر گونه علائمی شدید که نشان دهنده این است که قدرت مکش شما پایین آمده، بدانید و مطمئن شوید که نوبت به عوض شدن موتور آن رسیده است.

ب) در ادامه مورد فوق و تکمیل آن باید بگوییم که اگر در حین جارو زدن مشاهده کردید که نوعی بوی سوختگی یا دود از آن به مشام می رسد یا می آید، ابتدا موتور آن را بررسی کنید و سپس به عیب یابی بپردازید و حتما آن را جدی بگیرید چون ممکن است که سریعا موتورش بسوزد. با در نظر گرفتن اتصالات موتور از وقوع چنین مواردی جلوگیری نمایید.

پ) برخی از افراد هستند که از جاروبرقی خودشان فقط برای تمیز کردن گرد و غبار بهره می گیرند روی سخن ما با این دسته از افراد است چرا؟ چون چنین افرادی نباید با وسیله برقی خودشان دیگر قسمت هایی را که آب ریخته است جارو نمایند در غیر این صورت بایستی موتور سیستمشان را تعویض نمایند یا این که با آن خداحافظی کنند.

ج) یک قانونی را برای چنین وسیله پر کاربردی در نظر گرفته اند که معروف است به قانون 10-5 دقیقه ای. به نظر شما مفهوم این عدد به چه معنا است؟ در نظر داشته باشید هر چقدر هم که با با دستگاهتان کار داشته باشید و میزان کار شما زیاد باشد هیچ چیز باعث نمی شود تا به صورت مکرر و مداوم از آن استفاده کنید. بنابراین توصیه ما به شما این است که در چارچوب چنین قانونی جلو بروید یعنی همان 10-5 دقیقه ای. در یک حالت کلی این قانون به شما می گوید که به ازای هر 10 دقیقه استفاده از جاروبرقی، 5 دقیقه به آن استراحت بدهید تا مبادا به موتور آن فشاری وارد شود.

د) تمامی اجزای جاروبرقی را مانند برس، خرطومی، فیلتر، پاکت آن و … را هر چند وقت یک بار آنالیز و بررسی نمایید تا مبادا به مشکل بر بخورید و از سالم و تمیز بودن آن ها اطمینان پیدا کنید.

در چه بازه زمانی بایستی موتور جاروبرقی را تعویض کنیم؟

نتیجه گیری پایانی

تمام مطالبی که بیان کردیم در مورد تعویض موتور جاروبرقی بود و یاد گرفتیم که در چه بازه زمانی نیاز است تا ما موتور چنین وسیله مهمی را عوض کنیم حتی موارد و نکاتی را که باید رعایت نمایید را برایتان شرح دادیم تا با دقت و جزئیات آن ها آشنایی پیدا کنید و مشکلی در این زمینه برایتان به وجود نیاید. دقت داشته باشید که عدم بررسی تمامی اجزای جاروبرقی سبب می شود تا خسارت های جبران نا پذیری را در طی زمان برایتان در بر داشته باشد و این شمایید که خسارت می بینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

تعویض-و-تعمیر-برد-لباسشویی-سامسونگ-شاخص
تعمیر برد لباسشویی سامسونگ
با این راهنمای جامع، نحوه چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی سامسونگ را به طور کامل یاد بگیرید و شستشوی ظروفی تمیز و درخشان را تجربه کنید.
چگونه ظروف را در ماشین ظرفشویی بچینیم؟
علت نشتی آب در لباسشویی سامسونگ چیست؟
علت نشتی آب در لباسشویی سامسونگ چیست؟
علت-تخلیه-نشدن-آب-لباسشویی-سامسونگ-چیست-شاخص
علت تخلیه نشدن آب لباسشویی سامسونگ
شارژ گاز یخچال سامسونگ
شارژ گاز یخچال سامسونگ
7 علت یخ نزدن فریزر سامسونگ
7 علت یخ نزدن فریزر سامسونگ
دلایل اصلی یکسره کار کردن یخچال و اتومات نکردن آن
علت یکسره کار کردن یخچال و اتومات نکردن آن
عیب یابی مشکلات یخچال سامسونگ
عیب یابی مشکلات یخچال سامسونگ
تعمیر-برد-مایکروفر-سامسونگ--شاخص
تعمیر برد مایکروفر سامسونگ
تنظیم بهترین درجه کولر گازی در تابستان و زمستان
تنظیم بهترین درجه کولر گازی در تابستان و زمستان