خطوط ویژه تلفن های شبانه روزی 

تعمیر یخچال سامسونگ

فهرست مطالب

تعمیر یخچال سامسونگ، تخصص ماست​

یخچال سامسونگ، به عنوان یکی از برندهای معتبر و با کیفیت در دنیای خانه و آشپزخانه، نقش بسیار مهمی را در حفظ و نگهداری مواد غذایی و تأمین نیازهای خانواده ایفا می‌کند. بنابراین، وجود یک یخچال سالم بسیار حائز اهمیت است. در صورت بروز خرابی یا نقص فنی در یخچال سامسونگ، تعمیر سریع و کارآمد آن بسیار ضروری است تا از، از بین رفتن مواد غذایی، هزینه‌های اضافی و ناراحتی خانواده جلوگیری شود.

اگر یخچال فریزر شما از برند سامسونگ است و نیاز به تعمیر دارد، بهترین گزینه این است که از نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ برای تعمیر آن استفاده کنید زیرا تعمیر این دستگاه به علت فناوری های پیچیده ای که در ساخت آن به کار رفته، یک فرآیند پیچیده، و نیازمند تخصص و دانش فنی است. تکنسین‌های نمایندگی دارای آموزش‌های لازم برای تعمیر یخچال‌های این برند هستند و با مشکلات رایج و غیر رایج آن‌ها آشنایی کامل دارند و دارای تجهیزات و ابزارهای مخصوص برای تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ می باشند. تکنسین‌های مجرب و ماهر در نمایندگی مجاز، با داشتن تجربه زیاد در تعمیر یخچال‌های این برند، به سرعت و با دقت مشکلات را تشخیص می‌ دهند و آنها را به صورت سریع و کارآمد رفع می‌کنند. این موضوع به شما کمک می‌کند تا به زودی از یخچال خود استفاده کنید و نگرانی‌های خود را کاهش دهید.

همچنین تعمیر یخچال در نمایندگی مجاز همراه با ضمانت نامه کتبی 180 روزه است. این امر به شما اطمینان می‌دهد، در صورتی که مشکلی پس از تعمیر پیش آید، می‌توانید از خدمات پس از فروش نمایندگی استفاده کنید. بنابراین، با توجه به موارد فوق، بهترین گزینه برای تعمیر یخچال، مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ است.

شماره نمایندگی سامسونگ: 22225007-021

یخچال فریزر سامسونگ، شاهکار نوآوری و زیبایی

یخچال فریزرهای سامسونگ با طراحی‌های شیک و مدرن، فضایی لوکس به آشپزخانه شما می‌بخشند. فناوری‌های نوآورانه سامسونگ مانند سیستم خنک‌کننده دیجیتال اینورتر، طراوت و تازگی مواد غذایی شما را تا مدت‌ها حفظ می‌کنند.

با انتخاب یخچال فریزر سامسونگ، از کیفیت، نوآوری و زیبایی آن لذت ببرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران ​

آیا برای پیدا کردن نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در تهران دچار مشکل شده اید و نمی دانید با کدام مجموعه تماس بگیرید؟

ما به عنوان معتبر ترین نمایندگی سامسونگ در تهران (شمال، جنوب، شرق و غرب ) و با بیش از 20 سال سابقه در این حوزه، کلیه خدمات تعمیرات را در کمترین زمان و با کم ترین قیمت در منزل برای شما انجام می دهیم. اگر به دنبال تعمیر یخچال سامسونگ در محل می باشید می توانید از طریق شماره های موجود در وب سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. تعمیر یخچال سامسونگ تهران، با تیمی از تکنسین های مجرب و متخصص در این زمینه آماده پاسخگویی 24 ساعته به نیازهای شما مشتریان عزیز می‌باشند. تیم تعمیراتی ما تجربه و دانش کافی را در زمینه تعمیرات دارند و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ابزارهای حرفه‌ای، مشکلات شما را به سرعت و با دقت برطرف می‌کنند. تا با آسودگی خاطر از عملکرد بهینه یخچال خود لذت ببرید.

یک نمایندگی معتبر و رسمی همواره در تلاش است تا به شما بهترین خدمات تعمیر و سرویس یخچال سامسونگ را با بهترین شرایط ممکن ارائه دهد. کمک گرفتن از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای و استفاده از قطعات اورجینال در روند تعمیرات از ویژگی های این مجموعه می باشد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ می کوشد تا رضایت و اعتماد مشتریان عزیز را جلب کند و همین امر ما را به 5 نمایندگی برتر تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ در تهران مبدل کرده است

تعمیر یخچال سامسونگ شمال تهران

در شمال تهران، شما می‌توانید از خدمات تعمیرات یخچال در نمایندگی‌ مجاز استفاده کنید. این نمایندگی‌ توسط شرکت سامسونگ تأیید شده‌ است و تعمیرات را با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت انجام می‌دهد. این مرکز دارای تیم فنی مجرب و متخصصی است که تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلات یخچال و فریزر شما را با کیفیت و به سرعت رفع کند. انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شمال تهران، به شما اطمینان می‌دهد که خدمات با کیفیت و قابل اعتماد را دریافت خواهید کرد و یخچال شما به حالت عملکرد ایده‌آل خود باز خواهد گشت. شماره های تماس:

021-22225007

021-88770355

021-26153912

تعمیر یخچال سامسونگ
تعمیر یخچال سامسونگ غرب تهران

تعمیر یخچال سامسونگ غرب تهران

خوش آمدید به مرکز تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در غرب تهران. ما یک تیم حرفه‌ای و مجرب از تعمیرکاران متخصص داریم که آماده ارائه خدمات با کیفیت برای رفع مشکلات یخچال و فریزر سامسونگ شما هستند. با سال‌ها تجربه در این صنعت، ما به شما ضمانت می‌دهیم که درخواست تعمیر شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. ما از قطعات اصلی و با کیفیت برای تعمیرات استفاده می‌کنیم تا از عملکرد بهتر و طول عمر بیشتر دستگاه شما اطمینان حاصل کنیم. شماره های تماس:

021-44449690

021-44768306

021-44768325

تعمیر یخچال سامسونگ جنوب تهران

در جنوب تهران، اگر یخچال یا ساید سامسونگ شما نیاز به تعمیر دارد، می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ استفاده کنید. این نمایندگی‌ دارای تجهیزات و تیم فنی متخصصی است که برای انجام تعمیرات توانایی و تخصص لازم را دارند. نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ جنوب تهران در ارائه خدمات تعمیر یخچال، به تعادل مناسبی بین کیفیت و قیمت دست یافته است. شما می‌توانید از خدمات باکیفیت و قابل اعتماد ما بهره ‌مند شوید، در حالی که هزینه‌ها را در مقابل خدمات دریافتی به حداقل می‌رسانید. شماره تماس:

021-55186843

تعمیر یخچال سامسونگ جنوب تهران
تعمیر یخچال سامسونگ شرق تهران

تعمیر یخچال سامسونگ شرق تهران

در شرق تهران، شما می توانید از خدمات تعمیر یخچال فریزر سامسونگ با کیفیت بالا و تخصصی استفاده کنید. ما به عنوان یک نمایندگی مرکزی یخچال سامسونگ، تیمی از تکنسین های ماهر و با تجربه را در اختیار شما قرار می دهیم تا هرگونه مشکلی که در یخچال فریزر سامسونگ شما به وجود آمده است، رفع کنند. ما به شما تضمین می کنیم که با استفاده از خدمات ما، دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر خواهد شد و شما می توانید از آن برای طولانی مدت بهره ببرید. با تکنسین های ماهر، قطعات اصلی و قابلیت پشتیبانی پس از فروش، ما به شما راحتی و اطمینان را در استفاده از یخچال فریزر سامسونگ تان می دهیم. شماره های تماس:

021-33324070

021-77725711

021-77725710

 

فرایند تعمیرات یخچال سامسونگ توسط تکنسین های متخصص نمایندگی مرکزی​​

در این مطلب، فرایند تعمیرات یخچال توسط تکنسین‌های متخصص نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ را بررسی خواهیم کرد:

بخش اول: تشخیص مشکل

در ابتدای فرایند تعمیرات، تکنسین متخصص با بررسی و بررسی دقیق یخچال، تلاش می‌کند تا علت واقعی مشکل را تشخیص دهد. این شامل بررسی عملکرد سیستم‌های سرمایشی، سیستم‌های گرمایشی، سیستم‌های جریان هوا و سایر اجزا و قطعات داخلی یخچال می‌شود.

بخش دوم: تعمیر و تعویض قطعات

با تشخیص مشکل، تکنسین متخصص نمایندگی مرکزی یخچال سامسونگ به تعمیر و تعویض قطعات معیوب یا خراب شده می‌ پردازد. این شامل تعویض کمپرسور، تعمیر سیستم خنک کننده، تعویض ترموستات و سایر قطعات و اجزا است که نیاز به تعمیر دارند.

بخش سوم: تست و تنظیمات

پس از تعمیر و تعویض قطعات، تعمیرکار یخچال سامسونگ به تست و ارزیابی عملکرد یخچال می‌پردازد. این شامل تنظیم درجه حرارت، ارزیابی عملکرد کمپرسور و سیستم‌های دیگر، و همچنین تست عملکرد اجزا و قطعات جدید است.

بخش چهارم: راهنمایی به مشتریان

پس از تعمیرات، تکنسین به مشتریان راهنمایی‌های لازم را در خصوص نگهداری و استفاده صحیح از یخچال می‌دهد. این امر شامل توضیح درباره تنظیم درجه حرارت مناسب، نگهداری بهینه از مواد غذایی، پیشگیری از تجمد یا انجماد بیش از حد و همچنین راهنمایی در مورد تمیز کردن و نگهداری منظم از یخچال است.

بخش پایانی: ضمانت و خدمات پس از فروش

تکنسین متخصص نمایندگی تعمیرات یخچال فریزرسامسونگ پس از انجام تعمیرات، به مشتریان خدمات پس از فروش شامل ضمانت نامه و پشتیبانی فنی را ارائه می‌دهد. این امر شامل تعیین مدت ضمانت، شرایط استفاده از ضمانت و ارائه خدمات پشتیبانی فنی در صورت بروز مشکلات بعدی است.

چرا نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ را انتخاب کنیم؟​​

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ با ارائه خدمات تخصصی و استفاده از قطعات یدکی اصلی، بهترین گزینه برای تعمیر یخچال شما خواهد بود. در ادامه به برخی از مزایای انتخاب نمایندگی مجاز اشاره می‌کنیم:

چرا نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ را انتخاب کنیم؟​​

تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ

تعمیرگاه مرکزی یخچال سامسونگ ارائه دهنده خدمات تعمیراتی تخصصی و حرفه‌ای برای مشتریان است. این نمایندگی‌ دارای تکنسین‌های ماهر و با تجربه است که توانایی تشخیص دقیق مشکلات یخچال‌های سامسونگ را دارند و می‌توانند آن‌ها را به بهترین شکل و به صورت کاملا تخصصی تعمیر کنند. همچنین تکنسین‌های مجموعه دسترسی به آخرین اطلاعات فنی و نرم‌افزارهای مورد نیاز برای تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ را دارند. این امر باعث می‌شود که تعمیرات با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و روش‌های بهینه انجام شود.

تعمیر یخچال سامسونگ در محل

یکی از خدمات ویژه نمایندگی مجاز، اعزام تعمیرکار به منزل در کمتر از یک ساعت می باشد. بنابراین دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاه خود در شلوغی خیابان ها و بین مشغله های روزانه خود ندارید و تنها با یک تماس با نمایندگی، تعمیرکار را به خانه خود  می آورید. از جمله مزایای دیگر تعمیر یخچال سامسونگ در محل:

  • شما نیازی به حمل یخچال خود به تعمیرگاه ندارید، در نتیجه در زمان و هزینه صرفه جویی می شود.
  •  تعمیر در محل به شما این امکان را می دهد که بر روند تعمیرات نظارت داشته و پس از اتمام کار، یخچال خود را تست کنید تا از تعمیر درست آن کاملا مطمئن شوید.
  • تعمیرات یخچال سامسونگ در محل از صدمه دیدن دستگاه در زمان جابه جایی جلوگیری می کند.

خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ

یخچال‌های سامسونگ به کیفیت بالا و عملکرد بهینه خود معروف هستند. اما همانطور که می دانید، هیچ وسیله‌ای از خرابی و مشکلات مستثنی نیست. در صورتی که با هرگونه مشکل در یخچال سامسونگ خود مواجه شدید، شما می‌توانید از خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ بهره مند شوید. خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه خرابی یا نقص مجدد در یخچال، تمامی خدمات تعمیرات به مدت 6 ماه توسط نمایندگی برای شما رایگان انجام شود. اگر یخچال شما برگه گارانتی شرکتی داشته باشد و تاریخ آن هم رد نشده باشد با استفاده از این برگه می توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی از خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ استفاده نمایید.

سرویس تخصصی یخچال سامسونگ

از آنجایی که یخچال فریزر جزو پرکارترین لوازم آشپزخانه می باشد، برای جلوگیری از خرابی های زود هنگام  و پرداخت هزینه های تعمیرات و عیب یابی، بهتر است آن را به صورت دوره ای سرویس کنید.

برای سرویس یخچال سامسونگ مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ بهترین راه حل است. در این مراکز، تیم‌های متخصص و مجرب با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و قطعات اصلی، به تعمیر و سرویس دقیق یخچال شما می‌پردازند. این تیم‌ها با داشتن دانش فنی و تجربه کافی، مشکلات رایج یخچال‌های سامسونگ را به خوبی عیب یابی و رفع می کنند.

در سرویس یخچال ، ابتدا تیم سرویس دهنده یخچال را بررسی می‌کند و مشکلات موجود را تشخیص می‌دهد. سپس، با استفاده از قطعات اصلی و تجهیزات مورد نیاز، تعمیرات لازم را انجام می‌دهد. در صورت لزوم، قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، با قطعات اصلی جایگزین می‌شوند. در نهایت، پس از انجام تعمیرات، یخچال تست می‌شود تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ با قطعات ۱۰۰% اورجینال

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ با استفاده از قطعات اورجینال بسیار مهم است. قطعات اورجینال، قطعاتی هستند که توسط سازنده یخچال تأیید شده‌اند و دقیقاً با مشخصات فنی و کیفیت مورد نیاز تولید می‌شوند. استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات یخچال، اطمینان حاصل می‌کند که دستگاه شما به حالت عادی بازگردد و عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ به عنوان تعمیرگاه مرکزی به شما اطمینان می‌دهد که تکنسین‌های مجرب و ماهر مجموعه از قطعات اورجینال برای تعمیرات استفاده می‌کنند. تمامی قطعات یدکی دارای کارت گارانتی 6 ماهه می باشند که تکنسین پس از تعویض قطعه کارت گارانتی را به شما تحویل داده تا در صورت خرابی مجدد؛ تعمیر و یا تعویض قطعات کاملان رایگان انجام شود.

قیمت مناسب تعمیرات یخچال سامسونگ

هزینه تعمیرات در نمایندگی معمولاً بسته به میزان خرابی و قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، متغیر است. همچنین، هزینه تعمیرات ممکن است بسته به مدل و سن یخچال نیز متفاوت باشد. برای اطلاع از دقیق‌ترین هزینه تعمیرات، بهتر است با کارشناسان ما در تعمیرگاه مرکزی یخچال سامسونگ تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آنها دریافت کنید.

نگران نباشید؛ ما به شما این اطمینان را می دهیم که هزینه خدمات تعمیرات در نمایندگی ما بسیار ارزان تر از مراکز دیگر است و بر اساس تعرفه‌های استاندارد تعیین می شود.

بعضی موارد ممکن است هزینه تعمیر یخچال سامسونگ بالا رود و این به دلیل خرابی قطعات اصلی مانند کمپرسور یخچال، برد الکترونیکی و … باشد. اما در هر صورت تمام هزینه ها بر اساس لیست مصوب سالانه تعیین شده و هزینه اضافی برای شما در نظر گرفته نمی شود.

اگر می دانید دقیقا مشکل یخچال فریزرتان از کجاست، برای اطلاع از قیمت دقیق آن قطعه می توانید با ما تماس گرفته تا کارشناسان مجموعه بتوانند به روز ترین قیمت ها را در اختیارتان قرار دهند اما اگر نمی دانید دلیل اصلی اختلال در عملکرد دستگاه چیست، پس از بررسی توسط تعمیرکاران می توانیم هزینه دقیقی را اعلام کنیم.

تعمیرات شبانه روزی یخچال سامسونگ

تعمیرات شبانه روزی یخچال سامسونگ

خرابی یخچال می‌تواند اتفاقی ناخوشایند باشد که دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد. تعمیرات سریع و اصولی یخچال در چنین شرایطی از اهمیت بالایی برخوردار است. تعمیرات شبانه روزی یخچال سامسونگ در نمایندگی مجاز این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمانی که نیاز به تعمیر یخچال داشتید، بتوانید از خدمات تخصصی و باکیفیت تکنسین‌های مجرب و کارآزموده بهره‌مند شوید. ما در تمام ساعات شبانه روز و ایام هفته، حتی در روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

شماره نمایندگی سامسونگ: 22225007-021

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ

اگر یخچال سامسونگ شما خراب شده است و نیاز به تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ خود دارید، نحوه تماس با این نمایندگی و ثبت درخواست به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا با شماره نمایندگی یخچال سامسونگ 22225007-021 تماس بگیرید. کارشناسان به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیلات پاسخگوی شما عزیزان می باشند. همچنین می توانید با استفاده از شماره ها و اطلاعات درج شده در سایت، نزدیکترین شعبه نمایندگی به محل زندگی خود را پیدا کرده و با آن تماس بگیرید. نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تمام مناطق تهران نمایندگی داشته و همه محله ها را پوشش می دهد.
  • کارشناسان مجموعه پس از ثبت درخواست تعمیرات شما، اگر یخچالتان مشکل خاصی نداشته باشد؛ شما را راهنمایی می کنند تا خودتان به تعمیر یخچال فریزر سامسونگ بپردازید.
  • در صورتی که یخچال شما دارای خرابی جدی باشد، پس از ثبت آدرس محل سکونت در کمتر از یک ساعت تکنسین را به محل شما اعزام می کنند.
  • شما می توانید با تعمیرکار مربوطه تماس گرفته و به صورت حدودی از هزینه تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ مطلع شوید.
  • تکنسین پس از حضور در محل به عیب یابی و تعمیر دستگاه می پردازد.
  • پس از اتمام پروسه تعمیر، تعمیرکار سامسونگ موظف است برای خدمات ارائه شده و قطعات استفاده شده، برگ گارانتی به شما اعطا کند. این گارانتی برای اطمینان شما از دریافت خدمات تخصصی تعمیر و همچنین اصل بودن قطعات است. گارانتی 6 الی 12 ماهه خواهد بود.
  • پس از اتمام روند تعمیر می توانید برای ثبت انتقاد، شکایت یا پیشنهاد مجددا با مجموعه تماس گرفته و نظر خود را با کارشناسان تعمیرگاه مرکزی یخچال سامسونگ در میان بگذارید.
نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ

خدمات تخصصی تعمیرات یخچال در نمایندگی مرکزی یخچال سامسونگ​​

نمایندگی مرکزی یخچال سامسونگ، به عنوان یک مرجع اصلی برای تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال‌های سامسونگ، نقش کلیدی در‌ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان دارد. این نمایندگی، تیمی از تکنسین های ماهر و مجرب را در اختیار دارد که دارای تخصص و تجربه لازم برای تعمیر یخچال‌های سامسونگ هستند. این تخصص و تجربه باعث می‌شود که تعمیرات به طور سریع و کارآمد انجام شود. تعمیرکاران مجموعه قادر به تعمیرات مرتبط با هرگونه مشکلی که در یخچال سامسونگ شما رخ دهد، هستند و به مشتریان این اطمینان را می‌دهند که تعمیرات با استفاده از قطعات اصل و اورجینال انجام می شود.

همچنین نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ خدمات پس از فروش عالی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل ضمانت نامه‌های قابل اعتماد برای تعمیرات، پشتیبانی تلفنی و آنلاین، و خدمات پشتیبانی فنی می‌شود. این خدمات به مشتریان اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تعمیر، می‌توانند به راحتی با نمایندگی تماس بگیرند و مشکلات خود را حل کنند. بنابراین اگر نیاز به تعمیر یخچال فریزر سامسونگ دارید؛ همین حالا با تعمیرگاه مرکزی یخچال سامسونگ تماس بگیرید و درخواست تعمیرات خود را ثبت نمایید.

علاوه بر خدمات عمومی، تعمیرکاران یخچال خدمات تخصصی دیگری نیز ارائه می‌دهند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعمیر برد الکترونیکی: برد الکترونیکی یخچال، مغز یخچال محسوب می‌شود و خرابی آن می‌تواند مشکلات زیادی به همراه داشته باشد. تعمیرکاران متخصص می‌توانند برد الکترونیکی یخچال را تعمیر یا تعویض کنند.
  • تعمیر سیستم یخساز: یخساز یکی از بخش‌های پرکاربرد یخچال است که ممکن است به مرور زمان دچار مشکل شود. تعمیرکاران می‌توانند سیستم یخساز را تعمیر یا تعویض کنند.
  • تعمیر درب یخچال: درب یخچال یکی از بخش‌های مهم یخچال است که باید به درستی عایق بندی شده باشد. تعمیرکاران می‌توانند مشکلاتی مانند عایق بندی نامناسب، لق شدن درب و … را حل کنند.
  • تعمیر لوله کشی یخچال: لوله کشی یخچال برای انتقال گاز و مبرد در یخچال استفاده می‌شود. تعمیرکاران می‌توانند نشتی لوله ها را پیدا کرده و آنها را تعمیر کنند.

علاوه بر خدمات تعمیرات، نمایندگی خدمات دیگری مانند نصب و راه اندازی یخچال، سرویس یخچال سامسونگ و مشاوره در زمینه خرید یخچال را نیز ارائه می‌دهد.

تعمیر یخچال قدیمی سامسونگ​

اگر هنوز هم از یخچال های قدیمی سامسونگ استفاده می نمایید و به دنبال تعمیرات این یخچال ها هستید، ما تعمیرات این دستگاه ها را با استفاده از قطعات اورجینال برایتان انجام خواهیم داد. قطعات یخچال های قدیمی سامسونگ دیگر به صورت اصلی پیدا نمی شوند و تنها نمایندگی های رسمی آن ها را دارند. پس بهتر است برای تعمیرشان به تعمیرگاه های غیر مجاز مراجعه نکنید.

تعمیر یخچال قدیمی سامسونگ​
یخچال-فریزر-دوقلو-سامسونگ-اصل-کره

تعمیرات یخچال فریزر دوقلو سامسونگ اصل کره​​​

همان طور که می دانید برند سامسونگ در اصل برای کشور کره بوده و یکی از معروفترین برندهای جهان می باشد. به خصوص در زمینه لوازم خانگی و به ویژه یخچال توانسته برنده میدان رقابت باشد و روز به روز بر کیفیت محصولاتی که تولید می کند اضافه می شود. اما در این میان عده ای از افراد فرصت طلب یخچال های بی کیفیتی را با نام برند سامسونگ وارد کشور می کنند و به مردم می فروشند و چه بسا بسیاری هم متوجه اصل نبودن یخچال خود نمی شوند و به خیال خودشان یخچالشان مارک سامسونگ است.

کاری که افراد سودجو انجام میدهند این گونه است که یخچال های تولید داخل کشور را مثل امرسان، هیمالیا و … با نام برندهای معروفی مثل سامسونگ برچسب گذاری می کنند و با قیمتی خیلی بیشتر از یخچال های ایرانی و کمی پایین تر از برند اصلی سامسونگ به مردم می فروشند. در این آشفته بازار بی اعتمادی و کلاهبرداری باید شما روش تشخیص یخچال اصل کره را از یخچال تقلبی بدانید و هزینه بی جهت بابت جنس فیک نپردازید. در آینده مقاله ای در این باره در سایت منتشر خواهیم کرد.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از یخچال سامسونگ​

رعایت نکات ایمنی (در ادامه به آن می پردازیم) هنگام استفاده از دستگاه باعث می شود که دفعات کمتری به تعمیرکار و تعمیر یخچال سامسونگ احتیاج داشته باشید: 

  • قبل از استفاده و راه اندازی برای بار اول ترموستات روی مقدار متوسط باشد و تا رسیدن به حد مناسب دما، به مدت سه ساعت باید یخچال خالی کار کند.
  • غذاهای گرم را بدون در داخل یخچال نگذارید.
  • خراب شدن لاستیک های دور یخچال باعث کاهش برودت می شود و بهتر است هر چند وقت یکبار آن ها را چک کنید.
  • اگر صداهای عجیب از داخل یخچال شنیدید و یا اینکه یخچال هنگام کار کردن به یک دفعه خاموش می شود به احتمال زیاد مشکل مربوط به برد آن می باشد بهتر است در این مواقع برای تعمیر برد یخچال سامسونگ با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.
  • برای اینکه در مواقع قطعی برق به یخجال آسیبی نرسد از محافظ برق استفاده نمایید و دوشاخه را مستقیم به برق نزنید.
  • هنگام گذاشتن یخچال در جای خود و راه اندازی برای دفعه اول، یخچال را در جایی قرار دهید که لااقل بیست سانت با دیوار و یا کابینت ها فاصله داشته باشد.
  • اگر به مسافرت می روید بهتر است درجه ترموستات یخچال سامسونگ را بر روی پایین ترین مقدار تنظیم نمایید این کار باعث کارکرد کمتر موتور یخچال خواهد شد.
  • برای تمیز کردن داخل یخچال حتما دقت نمایید که به برق وصل نباشد، آب یا مواد تمیز کننده را به صورت مستقیم روی یخچال یا داخل آن نزنید.

هزینه تعمیرات یخچال سامسونگ​

هزینه تعمیرات در نمایندگی مجاز به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • نوع خرابی: هزینه تعمیرات بر اساس نوع خرابی و قطعاتی که باید تعویض شوند، متفاوت است. خرابی‌های ساده‌تر ممکن است به صورت سریع و با هزینه کمتری تعمیر شوند، در حالی که خرابی‌های پیچیده‌تر نیاز به زمان و هزینه بیشتری دارند.
  • گارانتی: اگر یخچال شما هنوز در دوره گارانتی قرار دارد، هزینه تعمیرات ممکن است به صورت رایگان یا با کمترین هزینه انجام شود. اما اگر گارانتی یخچال شما به پایان رسیده است، هزینه تعمیرات باید به صورت کامل توسط شما پوشش داده شود.
  • قطعات یدکی: در صورتی که قطعات یدکی مورد نیاز برای تعمیرات در دسترس نباشد و باید تهیه شوند، هزینه تعمیرات ممکن است افزایش یابد.

برای دانست هزینه تعمیرات یخچال سامسونگ ، بهتر است با نمایندگی تماس گرفته و با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان، هزینه تعمیرات را تعیین کنید.

شماره نمایندگی سامسونگ: 22225007-021

هزینه تعمیرات یخچال سامسونگ​​

مشکلات متداول یخچال سامسونگ

علت سرد شدن زیاد یخچال فریزر چیست؟

ممکن است عوامل مختلفی سبب این مشکل شود اولین عامل بر اساس تغییر فصل اتفاق می افتد که دمای یخچال فریزر سامسونگ تان را تغییر داده اید البته جهت ثابت شدن دما باید 48 ساعت صبر کنید و مجددا دمای یخچال را کنترل کنید. یخچال فریزر سامسونگ به گونه ای است که برای تولید یخ باید دمای خود را پایین آورد اگر از یخ ساز استفاده نمی کنید می توانید آب ورودی به یخ ساز را کاملا قطع کنید و این قسمت را به طور کامل غیر فعال کنید. مورد بعدی می تواند نتیجه ی استفاده ی زیاد یخ باشد یخچال برای پر کردن مجدد یخساز مجبور است، دمای خود را پایین بیاورد در این حال باید ۲۴ ساعت صبر کنید و اگر دمای یخچال به حالت نرمال نرسید باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، مقاله علت نوسان دما یخچال سامسونگ و رفع این مشکل را مطالعه نمایید.

علت صدای زیاد یخچال چیست؟

می تواند از تراز قرار نگرفتن یخچال باشد یا شاید موتور فن دچار مشکل شده است ممکن است اتصالات موتور به شاسی شل شده باشد و یا اینکه موتور خراب شده که در این صورت باید با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید.

علت هوای گرم داخل یخچال چیست؟

ممکن است دمای یخچال را به تازگی تغییر داده باشید،۴۸ ساعت صبر کنید تا دما ثابت شود اگر بعد از ۴۸ ساعت دما به حد نرمال نرسید باید با نمایندگی تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر سامسونگ تماس بگیرید. شاید کشوها تنظیم نیستند توصیه می شود که کشوها را تنظیم کنید شاید دمای هوا مجددا نرمال شود. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، مقاله دلایل گرم شدن یخچال سامسونگ را مطالعه نمایید.

علت روشن نشدن یخچال چیست؟

ممکن است پریز، برق نداشته باشد یا دوشاخه و سیم رابط خرابی داشته باشد که باید این مورد را بررسی کنید ممکن است ترموستات یا اورلود معیوب باشد و یا سیم های رابط از مجموعه های رابط جدا شده اند که همه ی این موارد را باید با یک نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ در میان بگذارید.

علت نشتی آب از یخچال چیست؟

نشتی آب از یخچال نشان دهنده ی این است که شلنگ منتقل کننده ی آب مشکل دارد. برای رفع این مشکل، می توانید از خدمات پس از فروش یخچال فریزر سامسونگ استفاده نمایید.

علت بوی نامطبوع یخچال چیست؟

اگر یخچال شما بوی نامطبوعی دارد، ابتدا مطمئن شوید که همه مواد غذایی درون یخچال به درستی بسته بندی شده‌ و فاسد نشده اند. همچنین، مطمئن شوید که فیلتر هوا در یخچال تمیز است و به درستی عمل می‌کند. در صورت لزوم، می‌توانید از محلول آب و سرکه برای تمیز کردن داخل یخچال استفاده کنید.

علت خرابی یخساز چیست؟

اگر یخساز یخچال شما کار نمی‌کند و یخ تولید نمی‌شود، ابتدا مطمئن شوید که تنظیمات یخساز به درستی تنظیم شده است. همچنین، مطمئن شوید که لوله آب به درستی متصل شده  و هیچ مانعی و گرفتگی در مسیر آب وجود ندارد.

علت خرابی فن یخچال چیست؟

اگر فن خنک‌کننده در پشت یخچال شما کار نمی‌کند، ابتدا مطمئن شوید که فن دچار گرفتگی و کثیفی نباشد و آن را تمیز کنید. همچنین، مطمئن شوید که فن به درستی متصل شده است و هیچ خرابی یا قطعی در آن وجود ندارد.

علت اتومات نکردن یخچال چیست؟ 

بسته به مدل یخچال، عوامل متعددی وجود دارند که منجر به اتومات نکردن یخچال می شوند. برای مثال در یخچال های قدیمی نبستن درب فریزر منجر به اتومات نکردن یا دیر اتومات کردن یخچال می شود. اتومات نکردن یخچال گاهی خود را با یخ زدن مواد غذایی نشان می دهد. گرفتگی بودن لوله های ورودی نیز در اتومات نکردن یخچال موثر هستند. اگر یخچال سامسونگ شما یک نمونه از یخچال های جدید است و اتومات نمی کند، ممکن است برد دیجیتال یخچال معیوب شده باشد. معیوب بودن سنسور و معیوب بودن برد اصلی در این مشکل نیز دخالت دارند.

علت برفک زدن یخچال فریزر چیست؟

وقتی هوای گرم خارج یخچال، وارد آن می‌شود، این هوا به دلیل اختلاف دمای بیرون و داخل یخچال، خیلی سریع یخ می‌زند و روی هم انباشته شدن این ذرات یخ بعد از مدتی به برفک تبدیل می‌شود. دلیل ایجاد برفک را از روی اینکه بیشتر کجای یخچال برفک دیده می‌شود، می‌توانید بفهمید. مثلا اگر نزدیک درب فریزر باشد، یعنی احتمالا درب به‌خوبی بسته نشده است؛ که دلیل بسته نشدن می تواند خرابی لاستیک درب باشد. (باید لاستیک را تعویض کنید) اما اگر می بینید که همه جای فریزر برفک دارد ولی مقدار آن زیاد نیست، احتمالا بخاطر دمای خیلی پایین یخچال است. پس دما را باید بررسی و به درستی تنظیم کنید.

علت برق داشتن بدنه یخچال چیست؟

گاهی اوقات ممکن است هنگام لمس قسمت‌هایی از یخچال ، دچار برق گرفتگی یا شوک الکتریکی شوید که این امر بسیار خطرناک است و باید سریعا رفع شود. از جمله علل برق داشتن بدنه یخچال می‌توان به از بین رفتن عایق سیم‌کشی داخلی یخچال، اتصال نادرست سیم ارت به زمین، ورود آب به اجزای داخلی یخچال، خرابی برد یخچال و وجود مشکل در پریز یا دوشاخه اشاره کرد.

علت نشتی گاز یخچال فریزر چیست؟

نشت  گاز یخچال فریزر یکی از مشکلاتی است که می‌تواند منجر به اختلال در عملکرد دستگاه شما شود. از جمله علت نشت گاز از یخچال می توان به ترک یا پوسیدگی لوله‌ها، وارد شدن ضربه به لوله‌ها، تمیز کردن یخچال با ابزار تیز و نصب نادرست و اتصالات یخچال اشاره کرد.

علت مصرف زیاد برق یخچال چیست؟

عوامل متعددی می‌توانند باعث شوند که یخچال ‌فریزر شما مصرف برق زیادی داشته باشد، از جمله تنظیمات نادرست دما، باز و بسته کردن زیاد درب یخچال، تراز نبودن یخچال، عایق‌بندی نا مناسب.

علت یخ زدگی  لوله‌های پشت یخچال چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث یخ زدن لوله پشت یخچال فریزر می‌شود. از جمله خرابی سیستم دیفراست یخچال، باز و بسته کردن زیاد درب یخچال، خرابی لاستیک درب ، بسته نشدن درب یخچال به طور کامل، تنظیم نامناب دما و کثیف بودن کویل‌های اواپراتور.

علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال چیست؟

یکی از مشکلات رایج در یخچال های سامسونگ، خاموش شدن صفحه نمایشگر دستگاه یا دیسپلی یخچال می باشد و از جمله عوامل ایجاد چنین مشکلی، وصل نبودن و قطع شدن برق یخچال، خرابی  برد یخچال و اتصالات سیم کشی داخلی دستگاه می باشد.

سوالات متداول

شماره تلفن نمایندگی یخچال سامسونگ در تهران چند است؟

برای تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ با شماره 22225007_021 تماس حاصل نمایید.

آیا بعد از تعمیرات یخچال فریزر، ضمانتی داده می شود؟

 

بله، بعد از تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ، برای تعمیرات یا تعویض قطعات، ضمانت نامه ای از طرف نمایندگی به مشتریان عزیز صادر می شود.

آیا برای تماس با نمایندگی یخچال سامسونگ، باید در ساعتی خاص تماس گرفته شود؟

 

خیر، در تمامی ساعات شبانه روز یعنی ۲۴ ساعت و هفت روزه هفته حتی در ایام تعطیل، می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ تماس بگیرید.

آیا نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ دارای نمایندگی های مختلفی در سراسر ایران است؟

بله، نمایندگی در سراسر تهران دارای نمایندگی هایی می باشد که می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها یا تماس با آن ها مشکلات خود را مطرح نمایید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیر سامسونگ در غرب تهران

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، میدان المپیک

نمایندگی تعمیر سامسونگ در شمال تهران

لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

نمایندگی تعمیر سامسونگ در شمال شرق تهران

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

نمایندگی تعمیر سامسونگ در شرق تهران

تهران پارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام

آباد، مجدیه، سهروردی

نمایندگی تعمیر سامسونگ در جنوب تهران

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

نمایندگی تعمیر سامسونگ در مرکز تهران

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + چهارده =