خطوط ویژه تلفن های شبانه روزی 

تعمیر ظرفشویی سامسونگ

فهرست مطالب

تعمیر ظرفشویی سامسونگ​

دغدغه بسیاری از کاربران ظرفشویی سامسونگ این مسئله است که در صورت خرابی دستگاه برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ باید به کجا مراجعه کنند که خیالشان از یک تعمیر اصولی و تخصصی آسوده باشد؟ اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما نیاز به تعمیر دارد، بهترین راه برای انجام این کار مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی سامسونگ است. در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزیت های این نمایندگی نسبت به سایر مراکز می پردازیم. با ما همراه باشید.

ماشین ظرفشویی سامسونگ به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد خود، برخورداری از فناوری‌های پیشرفته‌، مصرف کمتر آب و انرژی؛ توانسته است از نظر ظاهری و عملکردی رضایت کاربران زیادی را به همراه داشته و تجربه شستشوی ظروف را برای کاربران بهبود ببخشد. با توجه به این مزیت‌ها، ماشین ظرفشویی‌های سامسونگ به عنوان یک گزینه عالی برای افرادی که به دنبال یک ماشین ظرفشویی با کیفیت و کارآمد هستند، توصیه می‌شوند. با این حال با گذر زمان خرابی این دستگاه، مانند سایر لوازم برقی خانگی، امر دور از ذهنی نیست. اما مهم تر از خرابی دستگاه، تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در یک نمایندگی تعمیرات معتبر که زیر نظر مستقیم شرکت سامسونگ اداره می شود، می باشد. می گویید چرا؟ پاسخ شما را در ادامه مطلب خواهیم داد.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

 نمایندگی مرکزی ظرفشویی سامسونگ با بیش از 20 سال سابقه تخصصی در حوزه تعمیرات ماشین های ظرفشویی ، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تعمیرات دستگاه شما است . این نمایندگی‌ها از مزایای فراوانی برخوردار است که می‌توان آن‌ها را به شرح زیر بیان کرد:

تعمیر در محل

یکی از امکاناتی که ما برای رفاه حال شما عزیزان ایجاد کرده ایم، اعزام تعمیرکار به محل و تعمیر در منزل شما می باشد. شما می توانید تنها با یک تماس با نمایندگی بهترین تعمیرکاران را در خانه تان در اختیارتان داشته باشید. و بر فرایند تعمیرات نظارت کامل داشته باشید.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

یکی از مزایای اصلی نمایندگی‌ مجاز تعمیرات ظرفشویی سامسونگ استفاده از قطعات اصلی و اورجینال که دارای کارت گارانتی 6 ماهه اند، می‌باشد. این امر باعث می‌شود که تعمیرات انجام شده دوام و کیفیت بالایی داشته باشند.

تکنسین های متخصص و مجرب

تمامی تعمیرکاران و تکنسین های مجموعه ، از کمپانی سامسونگ مدارک رسمی جهت تعمیر ظرفشویی سامسونگ را دارند و دارای تخصص و تجربه لازم برای تعمیر انواع مدل های ظرفشویی سامسونگ می‌باشند. تکنسین‌های ماهر و مجرب این نمایندگی‌ با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته، بهترین خدمات را برای مشتریان ارائه می‌دهند.

خدمات پس از فروش

نمایندگی‌ تعمیرات سامسونگ پس از انجام تعمیرات، خدمات پس از فروش متنوعی ارائه می‌دهد تا در صورت خرابی مجدد، مشتریان به صورت رایگان از خدمات تعمیرات بهره مند شوند.

داشتن شعبات متعدد

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در تمام نقاط تهران اعمم از شمال، جنوب، شرق و غرب شعبات متعددی دارد. تا مشتریان بتوانند در سریع ترین زمان ممکن از نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود، خدمات تعمیرات دریافت کنند.

قیمت مناسب

یکی از اصلی ترین دغدغه کاربران به هنگام خرابی دستگاه، بالا بودن هرینه تعمیرات است. نگران هزینه تعمیرات خود نباشد، قیمت خدمات تعمیرات در این نمایندگی بر اساس تعرفه اتحادیه و کم تر از مراکز تعمیراتی دیگر می باشد. همچنین در پایان تعمیرات در صورت رضایت مشتری هزینه دریافت می شود.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ در تهران

تهران شهر بزرگی است و ارائه خدمات به تمامی نقاط آن کار آسانی نمی باشد. اما ما به عنوان نمایتدگی مرکزی تعمیر ظرفشویی سامسونگ در تهران، در تمامی مناطق تعمیرگاه های مجاز و رسمی تاسیس کرده ایم تا فرآیند اعزام تعمیرکار را به زیر 2 ساعت برسانیم. ما در تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نمایندگی داریم و تمامی خدمات تعمیراتی دستگاه سامسونگ شما عزیزان را انجام خواهیم داد:

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در شمال تهران

آیا به دنبال تعمیر ظرفشویی سامسونگ در شمال تهران هستید؟ ما با یک تیم متخصص ، اقدام به رفع عیوب و تعمیرات تخصصی ظرفشویی شما خواهیم کرد. تنها کافیست با شعبه شمال نمایندگی تعماس گرفته و دخراست تعمیرات خود را ثبت نمایید.

مناطق تحت پوشش تعمیر ظرفشویی سامسونگ شمال تهران

ولنجک،خیابان ولیعصر، فرمانیه، منظریه، الهیه، جردن، کامرانیه، پارک وی، زعفرانیه، قلهک، میرداماد، اقدسیه، ازگل، اندرزگو، فرشته، زرگنده، نیاوران، اختیاریه، ظفر، چیذر، ارتش، پل رومی و….

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در غرب تهران

آیا به دنبال تعمیر ظرفشویی سامسونگ غرب تهران هستید؟ متخصصان حرفه‌ای تعمیرات ما می‌توانند در سریعترین زمان و به بهترین شکل ممکن اشکالات دستگاه ظرفشویی شما را برطرف کنند. در حالی که برخی از مشکلات ماشین ظرفشویی معمولی هستند و به راحتی برطرف می‌شوند، ممکن است عیب یابی و تعمیر گسترده‌ای برای دستگاه ظرفشویی نیاز باشد. اگر نمی‌توانید مشکلات دستگاه را بر اساس اصول برطرف کنید، حتما با نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ غرب تهران تماس بگیرید و برنامه ریزی کنید تا هر چه سریعتر ماشین ظرفشویی به حالت عادی برگردد.

مناطق تحت پوشش تعمیر ظرفشویی سامسونگ غرب تهران

شهرک دریا، شهرک آزادی، تهرانسر غربی، اتوبان تهران کرج، تهرانسر شرقی، چیتگر شمالی، باشگاه نفت، چیتگر جنوبی، تهرانسر مرکزی، شهرک غزالی، شهرک دانشگاه، وردآورد و….

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در شرق تهران

آیا تصمیم به تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ خود در شرق تهران دارید؟ تکنسین‌های مجرب ما می‌تواند مشکل دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن حل کنند. بنابراین برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود در سمت شرق تهران، با نمایندگی های سامسونگ در این منطقه تماس بگیرید تا برای حل مشکل شما اقدامات لازم را انجام دهند.

مناطق تحت پوشش تعمیر ظرفشویی سامسونگ شرق تهران

تهران پرس، رسالت، نارمک، سبلان، نظام آباد، نیروی هوایی، پیروزی، دماوند، سرسبز، تهران نو، شمیران نو، علم و صنعت، باقری، پلیس، دردشت، حکیمیه، امام حسین و…

تعمیر ظرفشویی سامسونگ جنوب تهران

آیا ماشین ظرفشویی شما به تعمیر نیاز دارد و شما ساکن جنوب تهران هستید؟ نگران نباشید، چرا که تعمیرکاران حرفه‌ای و زبده ما آماده هستند تا مشکلات دستگاه شما را به طور کامل برطرف کنند و اقدام به سرویس، تعمیر و تعویض قطعات بسته به نیاز دستگاه، در سریعترین زمان ممکن خواهند کرد. اگر با نشانه‌های غیر طبیعی از دستگاه مواجه شدید، حتما برای بررسی و تعمیر ظرفشویی خود با نمایندگی‌های تعمیر ظرفشویی سامسونگ جنوب تهران تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف کنند.

مناطق تحت پوشش تعمیر ظرفشویی سامسونگ جنوب تهران

راه‌آهن، مسعودیه، مولوی، خانی آباد، مشیریه، دروازه غار، یاخچی آباد، یافت آباد، نازی آباد، امیریه، شوش، مسعودیه، اتابک، افسریه، خراسان، علی آباد، شاپور، شکوفه و….

تعمیرگاه مرکزی ظرفشویی سامسونگ​

بسیاری از تعمیرگاه های ظرفشویی، مدعی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ هستند اما باید توجه داشته باشید که وسیله ی تعمیری خود را به یک تعمیرگاه مجاز و مرکزی بسپارید تا وسیله ی شما به خوبی تعمیر گردد. نمایندگی مرکزی ظرفشویی سامسونگ، با تعمیرات تخصصی، دستگاه شما را به بهترین شکل باز گردانی می کند و همانند روز اول به دستگاهی بی عیب و نقص تبدیل خواهدکرد . پس به نمایندگی ما برای تعمیر تخصصی ظرفشویی سامسونگ خود اعتماد کنید.

با توجه به مزایای فوق، نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی سامسونگ یک گزینه مناسب برای تعمیر و سرویس ظرفشویی سامسونگ می‌باشد که مشتریان می‌توانند با اطمینان به آن‌ها مراجعه کنند.

تعمیرگاه مرکزی ظرفشویی سامسونگ

تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ

تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ آموزش دیده ی تعمیرگاه مرکزی ظرفشویی سامسونگ است، و دارای دقت بالا و نظم می باشد و در سریعترین زمان ممکن, خود را برای خدمت رسانی به شما آماده می کند. همچنین تعمیر تخصصی ظرفشویی سامسونگ را بی عیب و نقص و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می دهد. تعمیرکار بعد از تعمیر و سرویس ظرفشویی، ضمانت نامه ی رسمی را به مشتریان ارائه می کند. با نگه داشتن این ضمانت نامه نزد خود می توانید در صورت خرابی مجدد دستگاه، از خدمات تعمیرات نمایندگی به صورت رایگان استفاده نمایید.

مراحل درخواست تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ از تعمیرگاه مرکزی

  • تماس با ما نمیندگی از طریق شماره های سایت
  • ارائه مشکل به وجود آمده به کارشناسان مجموعه
  • ارائه آدرس منزل، تاریخ و زمانی که می خواهید تعمیرکار به محل سکونتتان اعزام شود
  • اعزام تعمیرکار به محل و انجام تعمیرات در منزل
  • تصفیه حساب بعد از انجام کار و در صورت رضایت کامل از عملکرد

سرویس ظرفشویی سامسونگ​

توصیه می شود برای جلوگیری از خرابی زودرس ظرفشویی، افزایش طول عمر دستگاه و صرفه جویی در هزینه تعمیر ظرفشویی سامسونگ، به صورت دوره ای هر ۶ ماه یکبار یا سالیانه برای سرویس ظرفشویی سامسونگ خود توسط تعمیرگاه مرکزی سامسونگ اقدام نمایید. یکی از مزایای اصلی سرویس ظرفشویی سامسونگ در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ، تجربه و تخصص بالای تعمیرکاران مجموعه است. این تعمیرکاران دارای آموزش‌های رسمی از سوی شرکت سامسونگ هستند و با استفاده از قطعات اصلی و تکنولوژی‌های به‌روز، به شما اطمینان می‌دهند که دستگاه شما به بهترین شکل ممکن سرویس شده و عمر مفید آن افزایش می یابد.

سرویس ظرفشویی سامسونگ​

چرا باید تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را به نمایندگی مجاز بسپارید؟

ارائه خدمات با کیفیت و اصولی

ارائه ی خدمات پس از فروش در تهران

ارائه ی خدمات به صورت ۲۴ ساعته

تعمیر دستگاه ها با سرعت بالا و دقت

استفاده از قطعات یدکی اصل

داشتن بیش از ۴ شعبه در تهران

عیب یابی سریع و رفع مشکل

دارای تعمیرکاران متبحر و خبره

داشتن تجربه و سابقه طولانی مدت

مشکلات متداول ظرفشویی سامسونگ

ظرفشویی‌های سامسونگ از جمله محصولات محبوب در بازار هستند، اما ممکن است با برخی مشکلات روبرو شوند. در ادامه، به بررسی مشکلات متداول ظرفشویی‌های سامسونگ و راه‌حل‌های آنها می‌پردازیم:

ماشین ظرفشویی روشن نمی شود

اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود، مطمئن شوید درب آن بسته شده است. همچنین باید مطمئن شوید سیم برق به پریز متصل شده است در کل اتصال برق را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که برق وارد ماشین ظرفشویی می شود. اگر چراغ ماشین ظرفشویی سامسونگ شما روشن نمی شود باید فیوز را چک کنید اگر مشکل رفع نشد بهتر است با یک تعمیرگاه مجاز تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

ماشین ظرفشویی صدای زیادی تولید می کند

اگر به تازگی متوجه شده اید که صدای ظرفشویی شما تغییر کرده احتمالا مشکل جدی برای آن به وجود آمده است. این صدا ممکن است به دلیل ایرادی در پمپ ماشین ظرفشویی باشد و یا اینکه ظرف ها را به درستی در ماشین قرار نداده اید که بازوی آبپاش به ظرف های شما برخورد می کند . البته این امکان هم وجود دارد که خود آیپاش خراب شده باشد. برای رفع این مشکل با نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی سامسونگ تماس بگیرید.

ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد

یکی از مشکلات رایج که ممکن است برای هر ظرفشویی پیش بیاید نشتی آب آن است . از جمله عواملی که این مشکل را به وجود می آورد می توان به خراب بودن واشر لاستیکی و یا بست درب اشاره کرد و همچنین باید شلنگ تخلیه را هم بررسی کنید، چراکه ممکن است سوراخ یا مسدود شده باش؛ به علاوه ممکن است پمپ آن خراب و یا بست پمپ شل شده باشد. در هر صورت حتما از تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ که متخصص در این زمینه است، کمک بگیرید.

ماشین ظرفشویی بوی نامطبوعی می دهد

این بوی بد ناشی از گرفته شدن فیلتر تخلیه توسط پسماندها و ذرات باقیمانده غذایی می باشد . گاهی هم در سوراخ های آبپاش ذراتی از مواد غذایی گیر می کنند که در نهایت بوی نامطبویی، ظرفشویی شما را فرا می گیرد. برای بررسی و تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ خود، با نمایندگی مرکزی تعمیرات ظرفشویی samsung تماس بگیرید.

ماشین ظرفشویی ظرف ها تمیز نمی شوید

تمیز نشستن ظرفشویی، یکی از مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی هاست. این مشکل معمولا به دلیل گرفتگی بازوهای آبپاش یا کثیف بودن فیلتر و پمپ تخلیه رخ می‌دهد. توصیه می شود برای جلوگیری از بروز این مشکل، فیلتر ماشین ظرفشویی را ماهی یکبار تمیز کنید و قبل از قرار دادن ظروف در دستگاه آن را کامل از باقی مانده ذرات غذا پاک کنید.

ماشین ظرفشویی ظروف را خشک نمی کند

علت بروز این مشکل احتمالا خرابی قطعه المنت یا ترموستات است. المنت آب را گرم می‌کند و ترموستات  از گرم شدن بیش از حد ماشین ظرفشویی جلوگیری می‌کند. در صورتی که هر یک از این اجزا معیوب باشد، ظروف خشک نمیشوند. برای بررسی دقیق این قطعات از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

تعمیرات شبانه روزی ماشین ظرفشویی سامسونگ

گاهی اوقات ماشین ظرفشویی های سامسونگ ممکن است دچار خرابی شده و در ساعات غیر اداری یا در شبانه روز مشکلاتی پیش بیاید که نیازمند تعمیر فوری باشد. از این رو، نمایندگی سامسونگ جهت رفاه همشهریان عزیز آماده ارائه خدمات تعمیرات شبانه روزی ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران می باشد جهت تماس و مشاوره با شماره 22225007-021 تماس حاصل فرمائید .

تعمیرات شبانه روزی ماشین ظرفشویی سامسونگ

سوالات متداول

برای تعمیرات ظرفشویی سامسونگ، با چه شماره ای باید تماس گرفت؟

برای تماس با تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ می توان با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمود.

آیا هزینه تعمیرات ظرفشویی سامسونگ دارای تعرفه خاصی است؟

بله، تعمیرکاران ظرفشویی سامسونگ با توجه به خرابی های دستگاه و تعویض قطعات، مطابق با تعرفه نمایندگی سامسونگ، مبلغی را اعلام می کنند.

آیا نمایندگی تعمیرات مجاز ظرفشویی سامسونگ، دارای شعبات مختلفی در سراسر تهران است؟

بله، نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ دارای شعبات مختلفی در سراسر تهران است که کار را برای تمامی مشتریان راحت تر نموده است

مناطق تحت پوشش تعمیر ظرفشویی سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیر سامسونگ در غرب تهران

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، میدان المپیک

نمایندگی تعمیر سامسونگ در شمال تهران

لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

نمایندگی تعمیر سامسونگ در شمال شرق تهران

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

نمایندگی تعمیر سامسونگ در شرق تهران

تهران پارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام

آباد، مجدیه، سهروردی

نمایندگی تعمیر سامسونگ در جنوب تهران

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

نمایندگی تعمیر سامسونگ در مرکز تهران

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 15 =