خطوط ویژه تلفن های شبانه روزی 

تعمیر لباسشویی سامسونگ

فهرست مطالب

تعمیر لباسشویی سامسونگ​

یکی از برندهای معتبر و محبوب در تولید لوازم خانگی، به ویژه لباسشویی؛ برند سامسونگ است. سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت ماشین لباسشویی خود، محصولات با کیفیتی را ارائه می‌دهد که رضایت کاربران زیادی را به همراه داشته است. با این حال ممکن است لباسشویی سامسونگ در اثر استفاده نادرست و فرسودگی دچار خرابی و مشکلاتی شود که نیازمند تعمیر تخصصی باشد. از این رو انتخاب یک نمایندگی معتبر و مجاز که تکنسین هایش تخصص و تجربه لازم در زمینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ را دارند امری ضروریست؛ زیرا تکنسین با داشتن آموزش‌های لازم، توانایی تشخیص و رفع انواع مشکلات لباسشویی‌های این برند را دارد. این امر باعث می‌شود که تعمیرات به ‌صورت دقیق و کارآمد انجام شود و از دوام و بهره‌ وری بیشتری برخوردار باشد. به طور کلی، تعمیر لباسشویی سامسونگ در نمایندگی مرکزی از مزایای فنی، خدماتی و ارتباطی برخوردار است که می‌تواند تجربه مشتریان را بهبود بخشد و اعتماد آن‌ها را به خدمات ارائه شده تقویت کند. در ادامه ، به شما راهنمایی خواهیم کرد تا با نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی سامسونگ بهتر آشنا شوید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران

یکی از مشکلات و دغدغه های همیشگی کاربران در زمان خرابی ماشین لباسشویی سامسونگ، نبود یک نمایندگی تعمیراتی مجاز و معتبر در نزدیکی محل سکونتشان است. همین امر سبب می شود تا افراد برای در امان ماندن از ترافیک های شهر تهران، بالا بودن هزینه حمل و نقل، و صرفه جویی در زمان، به نزدیک ترین تعمیرگاه مراجعه کرده و تعمیر دستگاه خود را به دست افراد نابلد بسپارند.

اگر ساکن شهر تهران هستید و لباسشویی سامسونگ شما دچار خرابی شده، پیشنهاد می کنیم که به نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ تهران مراجعه نمایید. زیرا این نمایندگی در تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران شعبه دارد. همچنین این نمایندگی مجاز توسط شرکت‌ سامسونگ تأیید شده‌ و به مشتریان این امکان را می‌دهد که برای تعمیر و خدمات مربوط به محصولات خود به جای مراجعه به مراکز خدمات مرکزی، به نزدیک‌ترین شعبه، به محل سکونت خود مراجعه کنند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ شمال تهران 22225007 | 88770355 | 26153912

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ جنوب تهران 55186843

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ غرب تهران 44449690 | 44768306 | 44768325

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ شرق تهران 77725710 | 33324070 | 77725711

نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ​

گاها پیش می آید بعضی از مشتریان، قبل از مراجعه به تعمیرگاه مرکزی لباسشویی سامسونگ، به نمایندگی های غیر مجاز مراجعه کرده اند. هنگامی که کارشناسان مجموعه با آنها صحبت می کنند، اکثرشان یک سری مشکلات مشترک دارند که باعث شده دیگر به تعمیرگاه های غیر رسمی مراجعه نکنند. استفاده از قطعات غیر اصلی، عدم تجربه و عدم تخصص کافی و … از جمله مشکلات یکسان آن ها می باشد. با توجه به این نکته، ما به عنوان یک نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ، با تیمی مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد به صورت 24 ساعته به شما عزیزان هستیم. ما به شما اطمینان می‌دهیم که لباسشویی سامسونگ شما پس از تعمیر توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب  در نمایندگی، به حالت اولیه خود باز خواهد گشت. همچنین نمایندگی مرکزی معمولاً دارای قطعات یدکی اصلی و اورجینال برای تعمیرات است. این امر اطمینان می‌دهد که تعمیرات با استفاده از قطعات اصلی انجام شده و باعث افزایش عمر مفید دستگاه می‌شود و تمامی قطعات دارای کارت گارانتی ۶ ماهه اند و در صورت خرابی، تعویض آن ها توسط نمایندگی کاملا رایگان انجام می شود. این نمایندگی تلاش می‌کند تا تعمیرات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام دهد تا مشتریان بتوانند مجدداً از دستگاه خود استفاده کنند.

مراحل تعمیر لباسشویی سامسونگ در تعمیرگاه مرکزی لباسشویی سامسونگ

مراحل تعمیرات لباسشویی سامسونگ در نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی سامسونگ به شرح زیر می باشد:

  1. در صورت خرابی لباسشویی خود با شماره 22225007-021 نمایندگی تماس بگیرید، سپس توضیح دهید که لباسشویی سامسونگ شما چه نوع مشکلی دارد و درخواست تعمیر را اعلام کنید و وقت مناسب برای اعزام تکنسین را تعیین کنید.
  2. پس از ثبت درخواست تکنسین در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می شود و به تشخیص مشکل  دستگاه می پردازد. این امر ممکن است شامل بررسی دستگاه، آزمایش‌های مختلف و استفاده از تجهیزات تعمیراتی باشد.
  1. تعمیرکار لباسشویی سامسونگ پس از تشخیص مشکل، به تعمیر لباسشویی سامسونگ خواهد پرداخت. او ممکن است قطعات معیوب را با قطعات اصل و اورجینال جایگزین کند تا دستگاه به حالت اولیه خود برگردد.
  2. پس از تعمیر، لباسشویی سامسونگ توسط تعمیرکار تست و آزمایش خواهد شد. کارشناس مطمئن می‌شود که تمام عملکردها به درستی کار می‌کنند و هیچ مشکلی باقی نمانده است.

تعمیرکار لباسشویی سامسونگ​

تعمیرات لباسشویی سامسونگ توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص در نمایندگی ما انجام می شود. تعمیرکاران مجموعه هر سال اطلاعات خود را در رابطه با تعمیر انواع ماشین لباسشویی سامسونگ به روز می کنند و در کلاسهای آموزشی که از سوی خود نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ، برگزار می شود شرکت می کنند و تمام دوره های عملی و آموزش های تعمیرات انواع لوازم خانگی را گذرانده اند و با تمام ایرادات این دستگاه ها آشنایی کامل دارند. تعمیرکار لباسشویی سامسونگ علاوه بر مهارت و دانش فنی کافی، اخلاق کاری و برخورد مناسب با مشتری را بلد است و به موقع به آدرسی که شما تعیین میکنید می آید. تعمیرکاران ما این موضوع را به خوبی می دانند که برای پیشرفت کاری خودشان علاوه بر کیفیت و دقت در انجام کار، مشتری مداری و خوش قول بودن نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشند. اگر مشتری به هر دلیلی از تعمیرکار فرستاده شده رضایت نداشته باشد هم برای نمایندگی و هم برای تعمیرکار یک امتیاز منفی محسوب می شود پس رضایت مشتری و برخورد مناسب در کنار کیفیت خدمات رسانی دو اصل مهم برای هر کسب و کاری است که تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ همگی به خوبی به این اصول واقف هستند.

هر تعمیرکار لباسشویی سامسونگ بعد از اتمام کار، ضمانت نامه ای مبنی بر اصل بودن قطعات و … به شما ارائه می کند که در صورت بروز مجدد مشکل، بتوانید از آن استفاده نمایید.

 

تعمیرکار لباسشویی سامسونگ​

چرا نمایندگی مرکزی تعمیر لباسشویی سامسونگ را انتخاب کنیم؟

نمایندگی مجاز سامسونگ در تهران با 4 شعبه فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب؛ جهت رضایت و اعتماد مشتریان،تمامی تعمیرات و تعویض قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ را با درجه کیفی بالا و اورجینال توسط برترین و متخصص ترین تکنسین ها انجام می دهد. تنها کافیست در هر کجای تهران که هستید با نزدیکترین نمایندگی سامسونگ به محل سکونت خود تماس گرفته و جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه و بازگو کردن مشکل دستگاه خود، درخواست اعزام تعمیرکار به محل نمایید. تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن جهت اقدام به تعمیر، به محل سکونت شما خواهند رسید. بنابراین نمایندگی مرکزی تعمیر لباسشویی سامسونگ به عنوان یک مرکز معتبر و مجاز برای تعمیرات، گزینه‌ی مناسبی برای تعمیرات لباسشویی‌های سامسونگ می‌باشد.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل​

یکی از مشکلاتی که در شهرهای بزرگ وجود دارد، شلوغی خیابان ها، نمایندگی ها و مشغله مردم می باشد. اگر لباسشویی شما دچار خرابی و مشکل شود، شما باید آن را در یک ماشین باری قرار دهید و به تعمیرگاه ببرید. پس از آن چند روز منتظر بمانید تا تعمیرات انجام شود و دوباره با یک ماشین باری دیگر، لباسشویی را به منزل برگردانید. به همین منظور نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ آماده ارائه خدمات و اعزام تکنسنین به محل می باشد. با تعمیر لباسشویی در محل، نیازی به حمل و نقل دستگاه به نمایندگی تعمیرات نیست و این باعث می شود که در زمان و هزینه برای شما صرفه جویی شود. همچنین شما می توانید بر روند تعمیرات نظارت داشته باشد و در پایان کار و در صورت رضایت هزینه تعمیرات را پرداخت نمایید.

تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ با ضمانت نامه معتبر​

اگر لباسشویی سامسونگ شما دچار مشکلاتی مانند عدم روشن شدن، نشت آب، عملکرد نامناسب یا هرگونه خطای دیگری شده است، می‌توانید برای تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ با اطمینان به نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ مراجعه کنید. تکنسین‌های مجرب ما به سرعت مشکلات را تشخیص داده و اقدام به تعمیر دستگاه شما می کنند. علاوه بر تعمیرات، نمایندگی ما قادر به ارائه سرویس لباسشویی سامسونگ نیز است. با انجام بازدید دوره‌ای و تعمیرات منظم، می‌توانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید و از عملکرد بهینه آن لذت ببرید. تعمیر ماشین لباسشویی شما هر برند و نوعی که باشد زیر نظر متخصصان و تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ انجام می شود. پس تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ خود را به ما بسپارید.

 ​تعمیر شبانه روزی لباسشویی سامسونگ ​

آیا لباسشویی سامسونگ شما دچار خرابی شده است؟ آیا نیاز به تعمیرات فوری دارید؟ در نمایندگی تعمیرات سامسونگ، ما آماده ارائه خدمات تعمیرات شبانه روزی برای لباسشویی‌های سامسونگ شما هستیم. تیم ما به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

با تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ، شما می‌توانید به آسانی و با اطمینان کامل از تعمیرات شبانه روزی لباسشویی سامسونگ خود بهره‌ ببرید. تیم ما آماده پاسخگویی به نیازهای شما در هر ساعت از شبانه روز است. با ما تماس بگیرید و مشکلات لباسشویی سامسونگ خود را به ما بسپارید.

خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ

در تعمیرگاه مرکزی لباسشویی سامسونگ، به مشتریان عزیز خدمات پس از فروش حرفه ای و کارآمد ارائه می شود تا مشتریان عزیز خود را در هر مرحله از فرآیند تعمیر و سرویس لباسشویی خود همراهی کنیم و در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به تعمیر مجدد، تیم ما آماده است تا به صورت رایگان به شما خدمات ارائه دهد. پس با دریافت کارت گارانتی خود از نمایندگی از خدمات پس از فروش در سراسر تهران بهره مند شوید، اگر هم تاریخ گارانتی گذشته باشد جای هیچ گونه نگرانی نیست، ما تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ، شما را به بهترین نحو انجام خواهیم کرد.

سرویس تخصصی لباسشویی سامسونگ​

برای سالم ماندن و افزایش طول عمر ماشین لباسشویی سامسونگ، توصیه می‌شود با توجه به کارکرد لباسشویی و استفاده از آن، زمانی را مشخص کنید تا سرویس لباسشویی سامسونگ انجام شود. در این صورت دیگر نگرانی از بابت نقص لباسشویی و تعمیر آن نخواهید داشت و می‌توانید با خیالی آسوده از این وسیله پرکاربرد استفاده کنید.

اگر به صورت ۶ ماه یکبار یا حداکثر سالیانه به سرویس لباسشویی سامسونگ خود بپردازید، دیگر نگران خرابی های پرهزینه و جبران ناپذیر لباسشویی خود نخواهید بود. همانطور که میدانید، علاوه بر تعمیرات، نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی سامسونگ ارائه دهنده سرویس لباسشویی سامسونگ نیز می‌باشد. با انجام بازرسی دوره‌ای و تعویض قطعات آسیب‌پذیر، توسط تعمیرکار لباسشویی سامسونگ می‌توانید از عمر مفید ماشین لباسشویی سامسونگ خود بیشترین استفاده را ببرید و از هزینه‌های ناگهانی تعمیرات غیرضروری جلوگیری کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

هزینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ در نمایندگی ممکن است بسته به نوع خرابی و قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، متفاوت باشد. اما به طور کلی، هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ شامل هزینه قطعات یدکی، هزینه نیروی کار و هزینه خدمات تعمیراتی است.

هزینه قطعات یدکی: قطعاتی که در ماشین لباسشویی سامسونگ نیاز به تعویض دارند، می‌توانند شامل قطعاتی مانند موتور، پمپ آب، سنسورها و قطعات الکترونیکی دیگر باشند. هزینه این قطعات بسته به نوع و مدل ماشین لباسشویی و قیمت بازار آن‌ها متفاوت است.

هزینه نیروی کار: هزینه تعمیرکار لباسشویی سامسونگ ممکن است بر اساس ساعت کاری تعمیرکار و نوع خدماتی که ارائه می‌دهد، متفاوت باشد.

به طور کلی، برای دانستن دقیق هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی سامسونگ بهتر است با نمایندگی  تماس بگیرید و اطلاعات دقیق را از آن‌ها دریافت کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

چگونه بهترین نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ را پیدا کنیم؟ ​

تهیه کردن لیستی از نمایندگی های مجاز و رسمی تعمیر لباسشویی سامسونگ نیازمند آن است که در مرحله اول به وب سایت اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی مراجعه کنید. اما برای اینکه بتوانید بالاترین میزان بهره را از هزینه و پولی که خرج میکنید ببرید قبل از انتخاب یک مرکز برای تعمیر تخصصی لباسشویی خود این نکات را در نظر داشته باشید:

  1. بیشتر نمایندگی هایی که در حال فعالیت هستند معمولا مجوز رسمی ندارند و فقط با استفاده از نام نمایندگی مشغول به کار هستند. پس برای اینکه بعد از تعمیر لوازم خود بتوانید پیگیر نتیجه باشید و با نمایندگی به مشکلی برخورد نکنید بهتر است قبل از شروع کار از آنها بخواهید که مجوز رسمی فعالیتشان را به شما نشان دهند.
  2. همچنین نمایندگی ها موظف هستند که به آیین نامه ها و قوانین اتحادیه عمل کنند پس حتما این قوانین را بخوانید و به خاطر داشته باشید.
  3. قیمت و هزینه تعمیر لوازم خانگی باید طبق مصوبه اتحادیه باشد و اگر برای تعمیر لباسشویی به شما قیمت های خارج از عرف و نامتعادل دادند حتما از طریق اتحادیه پیگیری کنید.
  4. اگر قطعه ای از لباسشویی شما نیاز به تعویض داشت و نمایندگی آن را برایتان عوض کرد موظف است به شما گارانتی تعویض قطعه بدهد تا اگر در مدت زمان مشخص شده در برگه گارانتی آن قطعه مجدد خراب شد به رایگان برایتان تعویض نماید.

با توجه به این نکات، می‌توانید بهترین نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ را پیدا کنید و از خدمات حرفه‌ای و کیفیت بالای آن‌ها بهره‌مند شوید. اگر در مورد هریک از مواردی که برایتان گفته شد سوالی داشتید می توانید از طریق شماره تماس 02122225007 با ما در ارتباط باشید.

 

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا در تعمیرگاه مرکزی​

لباسشویی های سامسونگ به دلیل طراحی مناسب و بدنه محکمی که دارند همیشه در اولویت انتخاب مشتریان قرار دارند. یکی دیگر از محصولات سامسونگ لباسشویی درب از بالا می باشد که همان طور که در تصویر میبینید درب آن از بالا باز می شود. از این لباسشویی برای شستن انواع پتوها و ملحفه ها هم می توان استفاده کرد. این لباسشویی با طراحی ارگونومیکی که دارد هم فضای کمی را اشغال می کند و هم ظاهر قشنگی دارد. با این لباسشویی می توانید لباس های بزرگ و سنگین را شسته شده و خشک شده (سیستم خشک کن توربو) تحویل بگیرید.

داخل لباسشویی سامسونگ درب از بالا دوش هایی تعبیه شده که با فشار قوی مواد شوینده را شسته (قابلیت حل شدن سریع مواد شوینده) و در مصرف آب هم صرفه جویی می کند. همچنین این لباسشویی صفحه نمایش دیجیتالی دارد که اطلاعاتی مثل درجه و مدت زمان شستشو را برای شما نشان می دهد. پایه های این لباسشویی باعث جلوگیری از لرزش و ارتعاش آن در حین کار می شود. این پایه ها چون از زمین هم فاصله دارند باعث می شود که گرد و خاک و ذرات غبار وارد موتور لباسشویی نشود در نتیجه عمر مفید موتور لباسشویی بیشتر می شود.

لباسشویی های samsung انواع مختلفی دارند. مدل های صنعتی، خانگی، درب از بالا و … . اگر شما از مدل درب از بالا استفاده می کنید، ما متخصص تعمیر لباسشویی درب از بالا را در اختیارتان می گذاریم تا تعمیرات در کمترین زمان و پایین ترین هزینه برای شما عزیزان انجام شود.

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا در تعمیرگاه مرکزی​​

مشکلات متداول ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی‌های سامسونگ یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌های خانگی هستند. اما همانطور که هر دستگاه الکتریکی دیگری دارای مشکلات مختلفی می‌باشد، ماشین لباسشویی‌های سامسونگ نیز ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند. در زیر به برخی از مشکلات متداول لباسشویی‌ سامسونگ و راه‌حل‌ های آن اشاره خواهیم کرد:

علت نشت آب از ماشین لباسشویی چیست؟

نشت آب از ماشین لباسشویی ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. این مشکل ممکن است به دلیل پارگی یا انسداد شیلنگ های لباسشویی، خرابی پمپ تخلیه آب، خرابی شیر ورودی آب و لاستیک دور درب باشد. همچنین ممکن است ترکیدگی قاب مخصوص جاپودری، واتر پمپ و تراز نبودن ماشین لباسشویی، سبب ریزش آب شود. برای تشخیص دقیق‌تر علت نشت آب، بهتر است از یک تکنسین ماشین لباسشویی جهت بررسی و رفع مشکل مورد نظر کمک بگیرید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی چیست؟

ماشین لباسشویی ممکن است به دلایل مختلفی روشن نشود. از جمله این دلایل می توان به؛ وصل نشدن به برق یا قطع برق، مشکل در اتصالات ماشین لباسشویی،  مشکل در دکمه روشن و خاموش یا سیستم کنترلی ماشین، مشکلات مکانیکی در بخش‌های داخلی ماشین مانند موتور یا سیستم چرخه شستشو اشاره کرد. بنابراین لازم است در ابتدا از رسیدن برق به ماشین لباسشویی مطمئن شوید، سیم رابط و پریز را چک کنید و مطمئن شوید که به صفحه نمایشگر برق میرسد؛ در مرحله ی بعد، چک کنید فیوز نسوخته باشد در صورتی که فیوز سوخته باشد باید آن را تعویض کنید .اگر مشکل برطرف نشد بهتر است از یک تکنسین متخصص را برای بررسی و عیب یابی دستگاه کمک بگیرید.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی چیست؟

عوامل زیادی ممکن است موجب نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی شود. از جمله؛ خرابی قفل یا میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی، خرابی برد الکترونیکی موتور، خراب شدن کوپلینگ موتور، خرابی کلاچ ماشین لباسشویی، وجود  مشکل در تسمه محرک ماشین لباسشویی، بارگذاری بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی، خرابی پمپ تخلیه. بهتر است برای بررسی هر یک از این موارد و رفع مشکل به نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ مراجعه نمایید.

علت خرابی لاستیک دور درب لباسشویی سامسونگ چیست؟

استفاده طولانی مدت و شستشوهای مکرر می‌تواند منجر به سایش و ساییدگی لاستیک دور درب شود که باعث ناهمواری در باز و بسته شدن درب می‌شود. همچنین آسیب‌های فیزیکی، ضربه‌ها یا فشارهای زیاد، ٰبرخورد اجسام تیز و برنده می‌توانند باعث ترک‌ها یا پارگی لاستیک دور درب شوند. علاوه بر این، استفاده نکردن از جرمگیر لباسشویی در زمان مناسب باعث میشود لاستیک قارچ بزند. در صورت خرابی لاستیک ماشین لباسشویی نیاز به تعویض آن می باشد.

علت لرزش و صدای زیاد ماشین لباسشویی چیست؟

2 عامل مهم لرزش و تکان خوردن غیر عادی در لباسشویی، عدم توازن بار و تراز نبودن دستگاه می باشد. بر اساس ظرفیت و حد استاندارد لباسشویی در داخل آن لباس قرار دهید. از قرار دادن حجم زیاد خودداری کنید. همچنین هنگام نصب لباسشویی به تراز بودن دستگاه و تنظیم پایه ها توجه کنید.

علت آبگیری نکردن لباسشویی چیست؟

 آبگیری نکردن لباسشویی ممکن است به دلیل چندین عامل اتفاق بیفتد. اولین علت ممکن است مربوط به شیلنگ ورودی آب باشد. لوله‌های آب ممکن است مسدود شده یا خراب شده باشند که باعث می‌شود آب به درستی به دستگاه نرسد. علت دیگر ممکن است مربوط به پمپ آب باشد،ممکن است پمپ خراب شده یا کار نکند. همچنین، مشکلات در سیستم برقی یا الکترونیکی دستگاه نیز می‌تواند باعث آبگیری نکردن لباسشویی شود. عوامل دیگری مانند استفاده از مقدار زیادی از مواد شوینده یا پر کردن بیش از حد دستگاه، کثیف بودن فیلتر، بسته نشدن درب لباسشویی نیز ممکن است باعث این مشکل شوند. باید تمام این قطعات توسط تکنسین متخصص عیب یابی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شوند.

علت حل نشدن مواد شوینده در ماشین لباسشویی چیست؟

به ۳ علت ممکن است مواد شوینده در ماشین لباسشویی حل نشوند: ۱. استفاده از مقدار زیادی مواد شوینده، انسداد و کثیف بودن فیلتر لباسشویی، کثیف بودن جاپودری. بنابراین توصیه می شود از مقدار مناسبی از مواد شوینده استفاده کنید و مرتبا جا پودری و فیلتر لباسشویی را تمیز کنید.

علت برق داشتن بدنه لباسشویی چیست؟

برق داشتن بدنه لباسشویی می تواند به علت نشتی اب باشد. بخش های مختلف لباسشویی را از جهت نشتی آب بررسی کنید. عامل دیگر اتصال نادرست سیم ارت یا سیم اتصال به زمین لباسشویی است.همچنین وجود مشکل در سیم کشی‌ها و اتصالات ماشین لباسشویی، هم سبب برق دار شدن بدنه می شود. اگر روکش سیم‌ها از بین رفته است، آنها را تعویض کنید. علت برق داشتن بدنه لباسشویی می‌تواند به دلیل خرابی موتور نیز باشد. در این حالت موتور نیم سوز بوده و جریان برق به راحتی به بدنه ماشین لباسشویی راه پیدا می‌کند. همچنین خازن پارازیت گیر، هیتر و سیم پیچ داخلی لباسشویی را نیز بررسی کنید.

علت بوی بد لباسشویی چیست؟

عوامل مختلفی سبب بوی بد در لباسشویی می شود:

  • خارج نکردن لباس‌های خیس از داخل ماشین لباسشویی
  • خشک نکردن دیگ و لاستیک دور درب ماشین لباسشویی، پس از پایان فرایند شستشو
  • عدم تمیز کردن فیلتر
  • کثیف بودن جاپودری
  • استفاده از مواد شوینده نامناسب

علت خوب شسته نشدن لباس ها در لباسشویی چیست؟

اگر حجم زیادی از لباس ها را همزمان درون لباسشویی بگذارید، ممکن است لباس‌ها به خوبی شسته نشوند. همچنین استفاده از مقدار زیادی مواد شوینده ممکن است باعث باقی ماندن آن بر روی لباس‌ها شود و باعث شود که آنها به‌ طور کامل شسته نشوند. و در نهایت انتخاب برنامه شستشو نامناسب نیز می تواند علت تمیز شسته نشدن لباس ها در لباسشویی شود.

علت خاموش شدن لباسشویی در حین کار چیست؟

خاموش شدن لباسشویی ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. یکی از دلایل ممکن این است که لباسشویی به دلیل اتصال نامناسب به برق یا مشکل در اتصالات داخلی خود خاموش شود. مشکلات در قطعات الکتریکی داخل دستگاه نیز می‌تواند باعث خاموش شدن لباسشویی شود. همچنین ممکن است سیستم پارازیت‌گیر ، دکمه استارت، برد اصلی، نیز دچار مشکل شده و سبب این اتفاق شوند. بهتر است عیب یابی و تعمیر دستگاه خود را بر عهده یک تکنسین متخصص بگذارید.

سوالات متداول

ساعت کاری تعمیرکار لباسشویی سامسونگ از چه زمانی است؟

تمامی تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ به صورت ۲۴ ساعته، آماده خدمت رسانی به عزیزان می باشند

با چه شماره ای می توان با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس گرفت؟

برای تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ می توانید با شماره مرکزی ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

آیا نمایندگی تعمیرات مجاز لباسشویی سامسونگ، دارای شعبات مختلفی در سراسر تهران است؟

بله، نمایندگی مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در سراسر تهران دارای نمایندگی های مختلفی است که می توان با مراجعه یا تماس با آن ها مشکلات را حل نمایید.

عمده ترین خرابی های ماشین لباسشویی سامسونگ، چه می تواند باشد؟

از مهمترین خرابی های ماشین لباسشویی سامسونگ می توان به تخلیه نکردن اب ، تمیز نکردن لباس ها، روشن نشدن ماشین لباسشویی، داشتن سروصدای زیاد ماشین و غیره اشاره کرد.

شماره و آدرس نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیر سامسونگ در غرب تهران

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، میدان المپیک

نمایندگی تعمیر سامسونگ در شمال تهران

لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

نمایندگی تعمیر سامسونگ در شمال شرق تهران

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

نمایندگی تعمیر سامسونگ در شرق تهران

تهران پارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام

آباد، مجدیه، سهروردی

نمایندگی تعمیر سامسونگ در جنوب تهران

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

نمایندگی تعمیر سامسونگ در مرکز تهران

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یک =