خطوط ویژه تلفن های شبانه روزی 

فهرست مطالب

تعمیر جاروبرقی سامسونگ​

امروزه، داشتن یک جاروبرقی کارآمد و هوشمند برای تمیز کردن خانه یکی از نیازهای اساسی هر خانواده است. برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است و جاروبرقی‌های آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با این حال، همانطور که هر وسیله الکتریکی دیگری، ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد، جاروبرقی سامسونگ نیز ممکن است،  روشن نشود یا صدای غیر عادی بدهد، یا بوی دود و بوی سوختنی تولید کند، در اینجا باید بگوییم که نگران نباشید؛ در صورتی که جاروبرقی سامسونگ شما نیازمند تعمیرات است، می‌توانید به نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ مراجعه کنید و از خدمات حرفه ‌ای مجموعه استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران​

تعمیر جاروبرقی یکی از خدمات ضروری در هر خانه‌ای است. با توجه به اهمیت این وسیله در تمیز نگه داشتن خانه، انتخاب یک مرکز تعمیر معتبر و قابل اعتماد بسیار اهمیت دارد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ با بیش از 10 سال سابقه درخشان و تیم متخصص و مجرب، آماده ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران می‌باشد.

با افتخار به اطلاع شما می‌رسانیم که نمایندگی ما در 4 نقطه مهم شهر تهران شعبه دارد. با تماس با هر یک از شعبه ‌های ما، می‌توانید وقت ملاقات برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ خود را رزرو کرده و از خدمات حرفه ‌ای ما بهره‌ مند شوید. خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ما شامل تعمیرات تخصصی، تعویض قطعات، تعمیرات فوری، و خدمات سرویس جاروبرقی سامسونگ می‌باشد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران با استفاده از قطعات اصلی و با استانداردهای بین‌المللی، تضمین می‌کند که جاروبرقی شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ شمال تهران

021-22225007 | 021-88770355 | 021-26153912

تعمیر جاروبرقی سامسونگ جنوب تهران

021-55186843

تعمیر جاروبرقی سامسونگ غرب تهران

 021-44449690 | 021-44768306 | 021-44768325

تعمیر جاروبرقی سامسونگ شرق تهران

 021-77725710 | 021-33324070 | 021-77725711

ویژگی های تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ در نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

تعمیرکاران تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی سامسونگ ، آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می‌باشند. تعمیرکاران ما دارای مدارک رسمی و آموزش‌های لازم برای تعمیرات مختلف جاروبرقی سامسونگ می‌باشند و با استفاده از قطعات اصلی و تکنولوژی روز، تضمین می‌کنند که دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود. جاروبرقی شما هر مدلی باشد تعمیرکاران متخصص و خبره ما قادر به رفع عیوب و مشکلات آن هستند. فقط کافی است که با ما تماس بگیرید تا در هر ساعتی از شبانه روز، با اعزام تعمیرکاران مجرب از نزدیک ترین شعبه به منطقه ی شما، فرآیند تعمیرات جاروبرقی سامسونگ را در کمتر از ۱ الی ۲ ساعت با استفاده از قطعات یدکی مرغوب انجام دهیم.

مراحل درخواست تعمیرکار از تعمیرگاه مرکزی

تماس با نمایندگی از طریق شماره های موجود در سایت
شرح مشکل دستگاه برای کارشناسان
اطلاع از هزینه تغریبی تعمیرات
ارائه آدرس محل سکونت و زمان دلخواهتان برای اعزام تعمیرکار به محل
انجام تعمیر تخصصی جاروبرقی سامسونگ در منزل
تسویه حساب پس از اتمام فرایند تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

نمایندگی مرکزی جاروبرقی سامسونگ، قابل اعتماد ترین و متخصص ترین گزینه برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ می باشد. این مرکز با بررسی تمامی مشکلات و رفع عیوب ان ها، سعی در خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود در تمامی مناطق تهران را دارا می باشد. خدمات نمایندگی شامل:

تعمیر تخصصی جاروبرقی سامسونگ

لوازم خانگی سامسونگ در صورت خرابی نیاز به تعمیرات تخصصی دارند. با تعمیر تخصصی جاروبرقی سامسونگ توسط نمایندگی مرکزی جاروبرقی سامسونگ برای همیشه خیال خود را از درست کار کردن جاروبرقی راحت کنید. تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ به صورت حرفه ای در این زمینه آموزش دیده است و همیشه جلب رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار داده است.

تعمیر تخصصی جاروبرقی سامسونگ​

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در محل

یکی از مشکلاتی که در شهر های بزرگی مانند تهران وجود دارد، شلوغی نمایندگی ها و خیابان های شهر می باشد. برای اینکه بتوانید جاروبرقی خود را تعمیر کنید می بایست مدت زمان زیادی در ترافیک خیابان ها سپری کنید تا به نمایندگی برسید. پس از آن به شما گفته می شود که چند روز دیگر تعمیرات به اتمام می رسد و می بایست دوباره همان مسیر را سپری کنید تا وسیله خود را بگیرید و به خانه ببرید. اما نمایندگی تعمیرات سامسونگ این مشکل را حل نموده است. شما تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا ما بهترین تعمیر کاران را به منزل شما اعزام کنیم تا تعمیرات در همانجا و بدون هیچ دغدغه ای انجام شود.

سرویس جاروبرقی سامسونگ

اگر به صورت دوره ای، ۶ ماه یکبار و یا سالانه، برای سرویس جاروبرقی سامسونگ خود اقدام کنید دیگر نگران هزینه های تعمیرات آن نخواهید بود. با سرویس دوره ای، جاروبرقی شما از هرگونه خرابی احتمالی، جلوگیری می شود. سرویس جاروبرقی سامسونگ در محل سکونت شما و یا در نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ امکان پذیر است. با تماس با نمایندگی سامسونگ، می توانید برای سرویس دوره ای یا مشکلی که برای شما پیش آمده است، راهنمایی هایی را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

اگر به صورت دوره ای، ۶ ماه یکبار و یا سالانه، برای سرویس جاروبرقی سامسونگ خود اقدام کنید دیگر نگران هزینه های تعمیرات آن نخواهید بود. با سرویس دوره ای، جاروبرقی شما از هرگونه خرابی احتمالی، جلوگیری می شود. سرویس جاروبرقی سامسونگ در محل سکونت شما و یا در نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ امکان پذیر است. با تماس با نمایندگی سامسونگ، می توانید برای سرویس دوره ای یا مشکلی که برای شما پیش آمده است، راهنمایی هایی را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ با قطعات اورجیینال

در صورتی که نیاز به تعویض قطعات داشته باشید، تکنسین‌های ماهر نمایندگی سامسونگ در تهران می‌توانند این کار را با استفاده از قطعات اورجینال انجام دهند. این قطعات اورجینال از نظر کیفیت و عمر مفید بسیار بهتر از قطعات کپی یا غیراصلی هستند و باعث بالا رفتن عمر مفید و کارایی دستگاه شما خواهند شد. بنابراین، برای اطمینان از بهترین عملکرد و عمر مفید بلند مدت دستگاه، تعمیرات و تعویض قطعات جاروبرقی سامسونگ را تنها در تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی سامسونگ انجام دهید و از استفاده از قطعات اورجینال اطمینان حاصل کنید.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ با قطعات اورجیینال​

چرا باید به تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی سامسونگ اطمینان کنیم؟

ارائه خدمات با کیفیت جهت کسب رضایت

ارائه ی خدمات گسترده در تهران

ارائه ی خدمات به صورت ۲۴ ساعته

تعمیرات لوازم با سرعت بالا و دقت

استفاده از قطعات یدکی اصل

داشتن بیش از ۴ شعبه در تهران

عیب یابی درست با اولین بررسی

دارای تعمیرکاران کار آزموده و خبره

داشتن تجربه و سابقه طولانی مدت

مشکلات رایج جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی روشن نمی شود

در مرحله ی اول می بایست پریز برق را چک کنید حتما اطمینان حاصل نمائید که پریز برق مشکلی نداشته باشد می توانید با یک فاز متر و یا ولت متر پریز را تست کنید ممکن است فازمتر وجود برق را نشان دهد اما ولت آن پایین باشد که در برخی از جاروبرقی ها سیستمی تعبیه شده است که در صورت نوسانات برق و یا پایین بودن ولتاژ، جهت ایمنی جاروبرقی، جاروبرقی روشن نمی شود. ممکن است مشکل از سیم یا دوشاخه جاروبرقی باشد مورد بعدی می تواند از کلید استارت باشد و خیلی موارد دیگر که پیشنهاد می گردد با یک نمایندگی تخصصی در تعمیرات جاروبرقی سامسونگ تماس بگیرید.

جاروبرقی مکش قوی ندارد

مکش نداشتن جاروبرقی شما می تواند دلایل زیادی داشته باشد، ممکن است جاروبرقی سامسونگ شما نیم سوز شده باشد یا بلبرینگ جاروبرقی مشکل پیدا کرده باشد یا پره های جاروبرقی ایراد پیدا کرده باشد موارد زیادی هستند که سبب بروز چنین مشکلی می شوند اما در اولین مرحله کیسه ی جاروبرقی را چک نمائید ممکن است پر شده باشد و یا فیلتر آن کثیف شده باشد که باید تمیز شود در غیر این صورت با یک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ تماس بگیرید.

جاروبرقی بوی دود و سوختگی می دهد

این مورد نیز همانند مورد قبلی عوامل زیادی سبب به وجود آمدن آن می شود اما در کل هر انسدادی در قطعات جاروبرقی که سبب فشار آمدن به جاروبرقی شود می تواند سبب بلند شدن بوی دود، و در نهایت سوختن جاروبرقی شود. پس از مشاهده ی دود و یا بوی سوختنی، به سرعت جاروبرقی را خاموش کنید و با یک تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی سامسونگ تماس بگیرید.

جاروبرقی در حین کار خاموش می شود

یکی از مشکلاتی که برخی از جاروبرقی ها با آن مواجه می شوند خاموش شدن ناگهانی آن است البته خاموش شدن جاروبرقی بدون سابقه و اگر برای یک لحظه خاموش و روشن شود با زمانی که یک مرتبه خاموش و دیگر روشن نشود متفاوت است. داغ شدن ترموستات و گیر کردن زباله در مکش جاروبرقی، قطع شدن سیم رابط برق جاروبرقی و یا پر بودن کیسه آشغال و … همه از عوامل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی هستند.

جاروبرقی صدای غیرطبیعی می دهد

صدای غیرطبیعی در جاروبرقی ممکن است از عوامل مختلفی ناشی شود. این مشکل ممکن است به دلیل وجود یک شی در داخل جاروبرقی، لوله یا موتور آن باشد. همچنین ممکن است سیم برق یا قطعات دیگری درون جاروبرقی آسیب دیده باشند. برای رفع این مشکل، می‌توانید ابتدا جاروبرقی را خاموش کرده و سپس آن را بررسی کنید تا مشکل را شناسایی کنید. در صورتی که نتوانستید مشکل را پیدا کنید، بهتر است به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید تا مشکل را بررسی و رفع کند.

سیم جاروبرقی جمع نمی شود

سیم جاروبرقی ممکن است به دلایل مختلفی جمع نشود. یک دلیل ممکن این است که سیم درون جاروبرقی گره خورده باشد یا به هر دلیل دیگری درهم پیچیده شده باشد. همچنین ممکن است مکانیزم جمع شدن سیم در جاروبرقی خراب شده باشد. برای رفع این مشکل، می‌توانید سعی کنید سیم را با دقت و حوصله باز کنید و اگر مشکل برطرف نشد، بهتر است به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

سوالات متداول

چه ساعتی می توان برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ تماس گرفت؟

 

در هر ساعتی از شبانه روز و در هفت روز هفته می توانید با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

خرابی جاروبرقی سامسونگ به چه دلیل می تواند باشد؟

 

جاروبرقی می تواند روشن نشود، فیلترها یا موتور آن کثیف شده باشند، جاروبرقی مکش نداشته باشد، سیم جاروبرقی جمع نشود.

هزینه تعمیرات جاروبرقی سامسونگ چه طور محاسبه می شود؟

 

تعمیرکار بعد از مراجعه به محل مورد نظر و عیب یابی جاروبرقی، مطابق با تعرفه های نمایندگی هزینه ها محاسبه می شود.

برای تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ از چه شماره ای استفاده شود؟

 

برای تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ، با شماره۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱در ارتباط باشید.

مناطق تحت پوشش برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران

تعمیر جاروبرقی سامسونگ شمال تهران:

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، میدان المپیک

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ غرب تهران:

لواسانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، شمیرانات، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ شرق تهران:

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

تعمیرگاه تعمیرات جاروبرقی سامسونگ شمال شرق:

تهران پارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام

آباد، مجدیه، سهروردی

تعمیر جاروبرقی سامسونگ مرکز تهران:

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ جنوب تهران:

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شانزده =